Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~fORmalina69 | użytkownik

imię i nazwiskoolga adres zarejestrowany04.02.2010 @21:03:06 ostatnio na stronie17.08.2012 @15:35:14

gdybym mogła cofnąć czas...

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu7947383
digarty19 komentarze207 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~natalkiena    12.09.2010 @22:51:46
Z czasem wszystko się zmienia, upodobania też)) A praktyka czyni mistrza Całe życie się uczymy
~natalkiena    12.09.2010 @20:43:33
Dzięki)) Jak widać na razie nie mogę się zdecodywoć w którym kierunku podążyć więc próbuję wszystkiego.
~natalkiena    12.09.2010 @19:56:37
Praca zrobiona jest w czerni i bieli. Wkrótce będzie więcej bo ostatnio mam jakąś fazę.
~prorokpl    01.09.2010 @20:33:29
pozdrawiam !
_______
wkraczasz do mojego świata -
idż powoli . . . .
zrób tak , aby nie był on poza zasięgiem Twojego pojmowania . . .





~prorokpl    25.06.2010 @20:54:35
dzięki .. . . pozdr!
_______
wkraczasz do mojego świata -
idż powoli . . . .
zrób tak , aby nie był on poza zasięgiem Twojego pojmowania . . .





~Mothlor970    22.06.2010 @22:27:20
dzieki wielkie
_______
Psychopatycznie zahipnotyzowany ...

zapraszam
~qbeeck    14.06.2010 @17:49:07
Wieczorka miłego życzę
_______
Przez ciernie do gwiazd...
~justynka511    09.06.2010 @15:27:11
Świetne profilowe.

pozdrawiam
~rafal24    23.05.2010 @15:54:30
Dzięki wielkie
_______
Zapraszam do odwiedzenia mojej stronki http://artportrety.blogspot.com/
~prorokpl    19.05.2010 @13:57:42
dzięki
_______
wkraczasz do mojego świata -
idż powoli . . . .
zrób tak , aby nie był on poza zasięgiem Twojego pojmowania . . .





~Mothlor970    20.04.2010 @19:03:50
Dzieki za komentarz. Tak zdjecie z wyjazdu Niestety nie znam tytułu tego filmu a chetnie bym obejrzał Pozdrawiam
ostatnio edytowane: 2010-04-20 19:04:10
_______
Psychopatycznie zahipnotyzowany ...

zapraszam
~prorokpl    04.04.2010 @14:33:38
WESOŁYCH I POGODNYCH ŚWIĄT !
_______
wkraczasz do mojego świata -
idż powoli . . . .
zrób tak , aby nie był on poza zasięgiem Twojego pojmowania . . .





~Mothlor970    24.03.2010 @19:17:51
dzieki wielkie
_______
Psychopatycznie zahipnotyzowany ...

zapraszam
~Mothlor970    14.03.2010 @21:11:29
_______
Psychopatycznie zahipnotyzowany ...

zapraszam
~prorokpl    11.03.2010 @00:48:59
z bezdomnymi jest ciężko - znam to z opowiadań ; są b. nieufni
_______
wkraczasz do mojego świata -
idż powoli . . . .
zrób tak , aby nie był on poza zasięgiem Twojego pojmowania . . .





~Mothlor970    09.03.2010 @17:15:35
nas uczy Borgosz jest nasza wychowawczynia (......) no jazda jest i to jaka :D
_______
Psychopatycznie zahipnotyzowany ...

zapraszam
~Mothlor970    08.03.2010 @22:55:06
racja racja racja niestety ;/;/ ale coz poradzic heh jeszcze 2 miesiace zostały i daswidania jak tam wspomnienia z jezyka rosyjskiego heheheeheh :P
_______
Psychopatycznie zahipnotyzowany ...

zapraszam
~natalkiena    08.03.2010 @22:18:13
Stokrotne dzięki
~prorokpl    08.03.2010 @22:00:30
jeżeli chodzi o zdjęcia - mam wielu wrogów , którzy tylko mnie krytykują ; mam również grono ludzi którym podoba się to co i jak robię
_______
wkraczasz do mojego świata -
idż powoli . . . .
zrób tak , aby nie był on poza zasięgiem Twojego pojmowania . . .





~prorokpl    08.03.2010 @20:46:25
chyba . . . i tak , i nie
_______
wkraczasz do mojego świata -
idż powoli . . . .
zrób tak , aby nie był on poza zasięgiem Twojego pojmowania . . .





~prorokpl    08.03.2010 @20:23:35
tak zbanowali - to się zdarza

Z okazji dzisiejszego Święta życzę wszelkiej pomyślności !
_______
wkraczasz do mojego świata -
idż powoli . . . .
zrób tak , aby nie był on poza zasięgiem Twojego pojmowania . . .





~Mothlor970    08.03.2010 @17:54:27
to przynajmniej tyle, najważniejsi w szkole sa znajomi bo bez tego to masakra. Aha na plastyki chodzimy do jakies salki na jagiellonskej hehe i wogole jakies rysuneczki pomalowali na scianach w klasach jak w przeczkolu hehe cos nie tak sie dzieje jak powinno

ahaa a zdjecie robione w dzien tylko z małą przysłoną
ostatnio edytowane: 2010-03-08 17:55:21
_______
Psychopatycznie zahipnotyzowany ...

zapraszam
~Mothlor970    07.03.2010 @22:07:29
szczerze nie bardzo hehe juz wsumie koncze ale np wprowadzenie takich nowosci jak worki na buty itp to juz przegiecie heheh a ty co sadzisz jako absolwentka ??
_______
Psychopatycznie zahipnotyzowany ...

zapraszam
~Mothlor970    07.03.2010 @20:36:54
dzieki wielkie ahaa no i zapraszam w szkolne mury
_______
Psychopatycznie zahipnotyzowany ...

zapraszam
~Mothlor970    06.03.2010 @22:19:09
_______
Psychopatycznie zahipnotyzowany ...

zapraszam
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt